4/23/2017

Könyvfesztivál élménybeszámoló

Húúú, nos, ilyen még nekem sem volt, hogy 2 napot is kint vagyok a Feszten, pedig nem laktam eddig sem messze tőle, azonban az idén a szombati nap közösségi eseményei miatt úgy terveztem, hogy aznap nem fér bele a vásárlás és a találkozók bonyolítása is egyszerre... Valamint drága Druszám, @Riszperidon is itt aludt nálunk a Feszt ideje alatt!













@Riszperidon pénteken munka után érkezett, és miután hazafuvaroztam a csomagjait , ami nem volt egyszerű feladat, csatlakoztam is az utolsó 2 órára a Fesztiválozókhoz
Így a péntek lett a vásárlás napja, vagyis annak terveztem... Segítőtársaim @Demise és @ViveEe voltak, @Riszperidon másfelé tekergett, ő is begyűjtötte a rendeléseit, meg más molyokkal találkozott, de időnként összefutottunk. :) Őszintén megvallva, az idén nem voltam elégedett a Könyvfesztivál felhozatalával, sem új megjelenések, sem akciók terén, de úgy is mondhatnám, hogy ebből a szempontból csalódás volt az idei év nekem... :(
Hogy miért mondom mindezt? Az új megjelenések közül egészen konkrétan 6 érdekelt csak engem, sőt, volt ami már Feszt előtt megjelent, de csak itt terveztem beszerezni... Terveztem...Ez a szó tökéletesen lefedi az idei Fesztiválomat. Nem csüggedtem, elterveztem, hogy ha új nincs, akkor majd lesz akciós! Így született a kb 20 könyvből álló beszerzés tervezetem korábban, a korábbi évek könyves eseményeinek tapasztalata alapján... És akkor hogy mi is történt kint... A végül 8 könyvre tervezett, biztos megveszem listám nagyon gyorsan megdőlt, kb az első fél órában, ugyanis elindultunk a beszerzési körre:
Móra: ahogy terveztem, 20%, könyv is van, jön velem (Alapból jobban kultiválom, ha több kedvezmény van egy könyvön, de a két könyves eseménykor, hogy támogassam a könyvek kiadását általában a kiadóktól közvetlenül veszem meg a könyvüket, még ha csak 20% is van rajta...)
Manó/Menő könyvek: 15% ... WTF???!!! Na jó, azért ennyivel nem vagyok hajlandó, miközben terjesztőn keresztül a minimum a 20%, de most van kuponunk 30%ra! Végül is, csak 3-4 könyvet terveztem náluk venni, de így?! No way... Jó lesz az nekem jövő héten is, amikor futárral megérkezik 30% kedvezménnyel! Kicsit megdöbbentem rajta, hogy ennyire nem akarnak vevőt csalogatni? De ha ez van, akkor ez van... 
Nos, akkor menjünk el az előrendelt könyvekért:
Maxim: Elő lehetett rendelni, kinti átvételre, 30% kedvezménnyel, tökéletes, sőt, a választási lehetőséget, hogy ha akarod, a kinti 2+1 akciójukba átforgathatod a könyveket... Álomszerű...
Hát jó, akkor a "kötelező" kört letudtuk, akkor jöhetnek az akció vadászatok, rutinszerűen elindultunk a szokásos helyekre, ahol vártuk a szokásos akciókat, leértékelt könyveket, de kb semmi! Ahol volt is a megszokott kiárusítás, ott semmit nem találtunk, ami érdekes lett volna, vagy ne lett volna meg :( A zsákmacska könyvekben is csalódtunk, az egyik kiadónál konkrétan 3-4 könyv volt csak, több példányban is, semmi több, a másiknál pedig az első kötetek, amik meg már megvoltak, a harmadik ilyen helyen pedig erősen szkeptikus voltam a tartalmat illetően, és a tegnap esti beszámolók alapján pontosan az volt bennük, amiket mondtam is... :( Öreg róka, nem vén róka, avagy nekem már nehéz újat mutatni Fesztes trükkökben... :)
Így már a végén mindent megnéztük, de a 3 (!) db könyvön kívül semmi nem jött velem haza! El is szomorodtam. De úgy voltam vele, hogy a másnap úgyis jó lesz, mert bár nem fájdítom a szívemet azzal, hogy nincs semmi, amit szeretnék, de találkozhatok egy csomó molycival! Így @Riszperidon sok-sok könyvével felszerelkezve hazakúsztunk, pizzavacsit csináltunk, sokat dumáltunk, aztán eltettük magunkat másnapra, mert éreztük, hogy kelleni fog az enerdzsí másnapra! Az este szuper volt amúgy, @Riszperidonnal megleptük egymást egy-egy csomaggal, az enyémről itt olvashattok: https://moly.hu/karcok/897076
A szombati nap korán indult, mert volt még reggel egy kis elintéznivalónk. Majd gyorsan összekészülődtünk, felmálháztuk magunkat a sok ajándékkal, amit kint terveztünk átadni, meg Riszp cuccaival, hogy ha végez mehessen egyből a buszállomásra és nekiindultunk. Elég korán kiértünk, mert ki is zavartak minket azzal, hogy 10kor nyitnak, és várjuk ki azt a 15 percet :) Hát jó, akkor irány a Főbejárat és adjuk le Riszp cuccát, van anélkül is épp elég nálunk :D
Aztán megkezdődött a szombat, úgy igazán! Én még este megálmodtam, hogy mégis kihasználom a 2+1 akciót és beszerzek egy pár nem kívánságlistás, de érdekel könyvet... :) Így komoly 6ra nőtt a beszerzéseim száma! Aztán kaptam a telefont, hogy @Könyvmoly_1989 is megérkezett, és a Különleges ünnepes ajándékozásra átadná a csomagomat, így gyorsan egy nagy dobozzal gazdagodtam, amit, mivel jól le volt zárva nem tudtam azonnal kinyitni, de hazáig sem bírta, kulccsal nekiestem, a karc itt: https://moly.hu/karcok/897634
Ezután felültünk a D épület galériájára, ahová az ajándékozós esemény résztvevőit vártuk, itt gyorsan az azon kívüli csomagokat, amikkel készültünk egymásnak átadtuk, pl én @Madama_Butterflynak, és @Lisie87től megkaptam ajándékba A szukkubusz éjszakáját. És kaptam is egy meglepi csomagot Madamatól: https://moly.hu/karcok/897664
Majd beszivárogtak az eseményre várt Molyok is :)
Az eseményre adott és kapott csomagokat itt láthatjátok: https://moly.hu/polcok/bnk-ajandekozas-2017-kepei-csomagjai 
Én @ViveEetől kaptam egy szupermesés csomagot: https://moly.hu/karcok/897683
Majd végül ezek az elvetemült nőszemélyek megleptek egy csomaggal, amibe minden résztvevő adott bele valami picit nekem, és amitől totálisan oda, meg vissza voltam, totálisan meghatottak engem :) Itt láthatjátok: https://moly.hu/karcok/897710
Elszaladtunk ebédelni @ViveEevel és @Misscupkacedollal kiegészülve, majd vissza, ugyanis sajnos drága Riszpünk elindult hazafelé  :(


Ezek után enyhén euforikus állapotban álltam be két dedikálás sorába is. Először Gaura Ágnessel dedikáltattunk Riszp kolléganőjének, majd miután megláttuk, hogy a sor már gyűlik az 1 órával később kezdődő másik dedikálásra is úgy éreztük, hogy akkor a sorban fogunk pihengetni, mert ha később jövünk vissza, csak rosszabb lesz a helyzet. Hát, amúgy lett is, ugyanis mire végeztünk a másik épületbe lógott át a sorunk vége, pedig kb a kezdés után 5 perccel végeztünk is. Ezek után már nem volt más vágyunk, csak hogy hazajussunk és pihenhessünk.
Csodálatos két nap volt, viszont a végére azt sem tudtam, hogy fiú avagy lány vagyok, csak ülni tudtam és nézni kifelé a fejemből. :D Ma délutánra tudtam kiizzadni magamból a karcokat, úgy, hogy azt még vállalható is legyen :) Nagyon örülök neki, hogy ennyi mindenkivel sikerült találkoznom, szuper élmény volt, ami még a könyvek okozta csalódásomat is megszüntette :) Puszilok mindenkit! Remélem júniusban folyt.köv. tudtommal még nagyobb körben :)